24 Haziran 2011 Cuma

KURS SEÇERKEN NELERE DİKKAT ETMELİ ?

1) Eğitim alınacak kursun ev veya işyerine yakın olması gerekir.Uzak lokasyonda olan bir kurs daima devamsızlık sebebidir.

2) Daha önce orada eğitim almış kişilerden bilgi,referans alınmalıdır.

3) Eğitim garantisi veriliyormu? Birçok kurum devamsızlığı olmayan öğrencilere kur,eğitim tekrarı vermektedir.

4) Bütçe hesaplaması yapılırken;eğitim süresi,kur sayısı ve sınıf öğrenci sayısı gibi kriterler hesaplanarak fiyat hesaplaması yapılmalı.

5) Eğer ders kayıbının yaşanması durumunda kuruma bilgi verilerek eğitimin dondurulması veya başka zamana kaydırılması talep edilmeli.Önceden bilgi verilmediği taktirde kurum yapılmayan dersleri işlemiş sayılır.
http://www.blogger.com/img/blank.gif
6) Mümkünse eğitimleri arkadaşlarınızla beraber alın,beraber alınacak eğitimler daha motive edicidir.

7) En önemli nokta bir eğitimi alma kararı verildiğinde en az 15 gün içerisinde uygun eğitim kurumuna kayıt yaptırılmalıdır.İstatistikler uzun süreli ertelemelerin insanların eğitim alma fikirlerinden vazgeçtiklerini göstermektedir.

www.kursagit.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder